Safe Stay - שהיה בטוחה במלונות אלרוב

שמירה על קשר

הרחבה

מכל מקום בארץ ובעולם נשמח לשמור על קשר בכל דרך שתבחרו. מענה אנושי או שימוש באמצעים אלקטרוניים. שיחת טלפון, הודעת WhatsApp, אפליקציית המלון או דוא"ל- אנו כאן בשבילך לפני השהייה, במהלכה ולאחריה.

אנו יוצרים קשר עם כל האורחים שלושה ימים לפני ההגעה למלונות כדי לדון בכל מרכיבי השהייה. ככל שנוכל ושתרצו נאפשר שימוש באמצעים דיגטיליים לביצוע תשלומים והזמנות.

קשר אישי פנים אל פנים אומנם עשויי להיות מוגבל, אך אנו נשארים מחוברים ומחוייבים כתמיד בכל דרך שתבחרו.

שמירה על ריחוק חברתי

עובדי מלונות אלרוב מונחים להקפדה על שמירה הולמת על ריחוק חברתי בכל אזורי המלון ולהנחות את אורחי המלון בהתאם להוראות משרד הבריאות ורווחת הכלל.

שטחי המלון הציבוריים סומנו בשילוט לטובת הקפדה על ריחוק הולם.

שימוש במעליות אורחים מותר לאורחים הלנים באותו חדר בלבד.

המסעדות והאזורים הציבוריים שלנו הותאמו כדי לקדם שמירה על מרחק הולם בין האורחים.

על מנת לארח קבוצות, איזורי הישיבה בחדרי האירועים הותאמו בכדי לעמוד בהנחיות בהתאם להוראות משרד הבריאות.

הרחבה

ציוד מגן אישי

הרחבה

עובדי מלונות אלרוב מצויידים בציוד מגן אישי לשמירה על בריאותם ובריאות האורחים

ציוד מגן אישי כמו כפפות, מחטאי ידיים ומגבוני חיטוי זמינים לכל אורחינו ועובדינו.

לאורחים מוצעים מסכות פנים אישיות ופריטים כמו חומר ניקוי ידיים, מגבוני חיטוי וכפפות.

צוות מלון העומד בקשר ישיר עם אורחים או חפציהם ילבש מסכת פנים וכפפות אשר יוחלפו באופן תכוף ולאחר כל מגע עם כל אורח בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גבולות פיזיים

כדי לשמור על מרחק בטוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הותקנו מחסומים באזורים מסוימים במלון.

מחסומים כגון מסכים שקופים הותקנו בעמדות הקבלה ושירות האורחים בכדי שנוכל לשוחח בצורה בטוחה.

הרחבה

היגיינה וניקיון

הרחבה

במלונות אלרוב ההקפדה על הסטנדרטיים הגבוהים ביותר בכל הנוגע לניקיון המלון בכלל, והיגיינה אישית בפרט הם חלק מהשגרה. בתקופה זו הגברנו את ההכשרות ועיבנו את מערכי בקרת האיכות.

מלונות אלרוב הינם מלונות היוקרה היחידים בישראל שלהם מכבסה פרטית הפועלת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ותוך שמירה על רמה גבוהה ביותר של איכות והיגיינה המצופה מהמלונות הטובים בעולם.

שטחי ההסעדה במלונות אלרוב הותאמו לשמירה על הנחיות משרד הבריאות לרווחת אורחי המלונות והעובדים. צוותי המטבח, ההגשה והניקיון צוידו בציוד מגן אישי והנחיות השמירה על היגיינה, ניקיון ומרחק בטוח מבוצעות בהקפדה יתרה.

תחנות לחיטוי ידיים ממוקמות בכל אזורי המלון, השטחים הציבוריים ואזורי השירות.

פרוטוקול ניקיון

בכדי לשמור על אורחי ועובדי המלונות, כל שטחי המלונות, חדרי האורחים, שטחי ההסעדה והשטחים הציבוריים עוברים ניקיון מעמיק באופן תכוף. הנחיות החיטוי, החומרים ואופן הניקיון מותאמים לסוגי המשטחים השונים ולמידת הרגישות.

חדרי האירוח והסוויטות ישארו ריקים למשך לפחות 24 שעות בין סיום ניקיון החדר לאחר עזיבת אורח ועד להגעת האורח הבא אחריו

במלונות אלרוב ההקפדה היתרה על הניקיון והגיינה הינה נושא בעל חשיבות עליונה בכל עת.

הרחבה

הכשרות והדרכות

הכשרות והדרכותהרחבה

כל עובדינו עברו הכשרות והדרכות מקיפות בכדי להבטיח את שמירת בריאותם ורווחתם של האורחים והעובדים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התיירות.

הכשרות העובדים נמשכות ומתעדכנות באפן עקבי ותדיר בכדי להבטיח את רעננות ונכונות המידע.

סינון בריאותי

בהתאם להוראות החוק ומשרד הבריאות ייבדקו כל האורחים והעובדים בכניסתם למלון.

בדיקת החום תבוצע לפני הכניסה למלון. אורחים ועובדים שיתברר שחום גופם גבוה לא יוכלו להיכנס אל המלון.

בעת ביצוע הליך הרישום, יתבקשו האורחים למלא הצהרת בריאות בהתאם להוראות החוק.

הרחבה

חששות בריאותיים

הרחבה

במידה ואורח או עובד אינם חשים בטוב וחוששים לבריאותם, צוות המלון יפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות לטובת בריאות האורחים והעובדים.

עובד שאינו חש בטוב לא יוכל להיכנס לשטח המלון.

עובדים המראים תסמינים של וירוס COVID19 יידרשו בבדיקת רופא ובבידוד לפי ההנחיות הרפואיות ובכל אופן לא יכנסו לשטחי המלון 


הגעה ועזיבת אורחים

לפני ההגעה למלון, ניצור קשר עם אורחינו באמצעות טלפון או אמצעי אלקטרוני בכדי ליידע אותם על אמצעי הבטיחות והנחיות הבריאות. הם יעודכנו על אפשרויות חניית רכבים, תהליך ההגעה למלון, אופן הטיפול במזוודות ואם יהיה צורך בשירותי הניקיון במהלך שהותם. אנו מעודדים את האורחים לספק למלון מידע רב ככל האפשר בכדי שנוכל להבטיח אירוח מהנה ובטוח ככל הניתן.

אורחים המגיעים ברכב יתקבלו בברכה על ידי צוות המלון אשר יקפיד על הנחיות לריחוק חברתי. שוער ממוגן יהיה אחראי על סיוע בנשיאת הכבודה.

אפשרויות צ'ק אאוט אלטרנטיביות זמינות ונציגם לאורחים בהתאם טרום עזיבתם את המלון. ניתן להשאיר את מפתחות החדרים בדלפק הקבלה בתיבה מיוחדת או להשאיר אותם בחדר. תקודם עדיפות לקבלת חשבוניות דיגיטליות.

מסעדות וברים

צוות המסעדה יקבל את פני האורחים עם כניסתם למסעדות. כל אורח מתבקש לחטא את ידיו טרם כניסתו. הישיבה במסעדות צומצמה בכדי לשמור על הנחיות שמירת המרחק שקבע משרד הבריאות.

במסעדות שלנו מוגשים תפריטי נייר המושמדים לאחר כל שימוש. תדירות ניקוי וחיטוי אזורי הכנת ושירות המזון והמשקאות מבוצעת בתדירות גבוהה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

קבלה

האורחים יתבקשו להשתמש בחיטוי ידיים לפני ביצוע הרישום במלון. צוות המלון יוודא כי הנחיות הריחוק החברתי נשמרות ברחבי המלון. במהלך ביצוע הרישום נשתמש במיסוך וריחוק חברתי במחלקת הקבלה והן במחלקת המארחים. נימנע ככל האפשר בנגיעה בחפצי אורח.

האורחים ילוו לחדרם תוך כדי שמירה על ריחוק של 2 מטרים. האורחים יקבלו סקירה על ההתנהלות במלון ויקבלו מכתב מידע עם הנחיות נוספות בנושא שירותי משק בית ומידע רלוונטי נוסף.

בכל חדרי האירוח קיימת ערכת היגיינה סגורה לשימוש האורחים הכוללת מסכות חד פעמיות, חומר חיטוי ומגבוני חיטוי. הצוות שלנו יכנס לחדר אורחים רק לטובת ניקיון ולפי ההנחיות הרשמיות וזאת כאשר האורח אינו שוהה בחדרו.

ספא וחדר כושר

צוות חדר הכושר יחטא את המכשירים והציוד לאחר כל שימוש. נוזל חיטוי ידיים ומגבוני חיטוי מונחים בסמיכות למכשירים.

חדר הכושר פועל לפי לוחות זמנים המגבילים כמות אנשים השוהיים במתחם במקביל וזאת על מנת לאפשר ריחוק חברתי.

האורחים יכולים לבקר במתחם אקשה רק בהזמנה מראש לטובת עיסוי או טיפולים אחרים מהמגוון שאנו מציעים.

תאום זמני הטיפולים נבנה באופן המבטיח ריחוק חברתי במלתחות ובאזורי המנוחה.

נציגנו יתקשרו לפני ביצוע ההזמנה על מנת לשאול בשלום האורחים ולהסביר את נוהל ההגעה. לפני כל טיפול, יש למלא שאלון בריאותי ותבוצע בדיקת חום גוף לאורח. כל המטפלים לובשים מסכות פנים וכפפות ידיים במהלך הטיפולים. לפני תחילת כל טיפול האורח והמטפל ישטפו את ידיהם. המלתחות והשירותים עוברים ניקיון וחיטוי לאחר כל שימוש.

באזור הבריכה, ממוקמות מספר עמדות לחיטוי ידיים וכן שילוט המבקש שמירה על ריחוק חברתי.

הריהוט שסביב הבריכה מחוטא לעיתים קרובות.

אזורים ציבוריים

הגישה לאזור הקבלה והטרקלין שלנו מוגבלת לאורחי המלון ואורחים עם הזמנה למסעדות או לבר. שוערי המלון וצוות הביטחון ינהלו את הכניסה למלון על ידי הקפדה על הריחוק החברתי ובדיקות סינון הבריאות הנדרשות.

עמדות לחיטוי ידיים זמינות ברחבי המלון. שילוט בכניסות ובמרחבים הציבוריים ינחה את המבקרים לשמירה על ריחוק חברתי. אזורי הישיבה בלובי הותאמו לכללי הריחוק החברתי.

רק דיירים באותו חדר מורשים להיכנס למעלית בו זמנית. הצוות שלנו יחטא את כפתורי המעליות לעיתים קרובות. מתקני חיטוי ידיים זמינים בכל לובי מעליות וניקיון המעליות מבוצע בתכיפות.

סבון נוזלי ומגבות נייר חד פעמיות הן הסטנדרט בשירותיים הציבוריים. חיטוי דלתות הכניסה וידיות הדלתות מבוצע לעתים קרובות במהלך היום.

צוות עובדי המלון

יישמנו הנחיות והוראות נרחבות בכדי להבטיח את בריאותכם ובטיחותכם.

הצוות שלנו הוכשר להבטיח לכם ביקור בטוח, נקי ומהנה. אנו מבצעים בדיקת בריאות חובה הכוללת בדיקת חום גוף בכל יום ולכלל העובדים.

ביצענו התאמות בזמני תחילה וסיום משמרות עבודה בכדי לוודא הקפדה על הנחיות ריחוק חברתי.

חומרי חיטוי ידיים זמינים בכל עמדות העבודה, מסדרונות השירות והמעברים. אנו מנקים ומחטאים את איזורי השירות בתדירות רבה.

מרכז עסקים

בכדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של האורחים, מרכז העסקים סגור. אורחים יכולים לעבוד מחדרם וניתן לבקש מקום עבודה בטוח במלון במידת הצורך.

הדפסת מסמכים תבוצע על ידי עובד מלון ותוך כדי שימוש בכפפות חד פעמיות.

מחוייבים לבריאות, איכות והנאה

  • The SET
  • Hotel Cafe Royal - London
  • Conservatorium - Amsterdam
  • Lutetia - Paris
יום הגעה יום עזיבה
1 חדרים, 2 מבוגרים
הזמינו עכשיו מחיר טוב ביותר מובטח
מבוגרים ילדים
(3 - 12)
פעוטות
(0 - 2)
חדרים 1
הוסף חדר נוסף
התקשרות
הזמינו את שהייתכם
צפיה במפה
סגירה